måndag 6 augusti 2012

Cupcake-klänning

Har planerat denna klänningen hela sommaren men inspirationen har inte infunnit sej förrän idag.
Tyget hade jag bestämt mej för sen länge men att det skulle bli cupcake-tema stod inte klart förrän jag öppnade "hemliga lådan" med knappar, pärlor, band och annat mums. Där hittade jag det perfekta symärket och en bollfrans i superknall färg.

Ännu lyckligare blev jag när jag kom på att jag köpt namnlappar att stryka på med cupcakemotiv och den passade perfekt i en vit prick på klänningstyget.


Jaaa, jag är nöjd och lilla fröken ryckte åt sej den direkt när hon kom in och fick se den hänga klar på en galge.

Mönster är från Ottobre vår 2012.

1 kommentar:

  1. Hade jag varit 1,5 år så hade jag också ryckt åt mig klänningen och sen KRÄVT att få sova i den!!

    Jätte söt blir nog lilla Maja i den! Hoppas på bilder av detta i ett eller annat forum...

    //Mona

    SvaraRadera