tisdag 19 januari 2010

Moments to remember

En ny bild som jag har fifflat lite med i photoshop. Jag supernöjd med bilden som den glada amatör jag är.
Bakgrundspappret är vitt men min skanner vill inte som jag vill tyvärr...
Jag har lovat mej själv att släppa lös lite mer i mitt scrappande och det här är börjat. Krusidullerna ritade jag en kväll med blyerts och sen drog jag upp med grå tuschpenna efter strecken. Jag suddade faktisk inte en enda gång när jag ritade med blyertsen. Blev nöjd med resultatet.

Texten säger "Just a little moment with you to remember". Journalingen är dold under bilden som kan vikas upp. Den är endast fäst med gångjärn på vänster sida.


Bokstäverna stansade jag först ut i grå gummi och sen i vitt papper. Har haft krackeleringslack på dom och det blev ganska ok det också. Kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar